Morgen naar Brazilië! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Ooms - WaarBenJij.nu Morgen naar Brazilië! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Ooms - WaarBenJij.nu

Morgen naar Brazilië!

Door: carolineinbrazil

Blijf op de hoogte en volg Caroline

28 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen!
Dit zal mijn laatste blogbericht zijn voordat ik naar Brazilië vertrek!

Over minder dan 12 uur zit ik in het vliegtuig!!

Mijn vlucht is morgen om 10.10 en het is toch wel een lange zit (12 uur).
Ik zal bij mijn eerste gastfamilie dan mijn eerste braziliaanse blog posten!

Ajuus!

  • 29 Juli 2011 - 20:57

    Anneke Wolthoorn:

    Hallo Caroline, Ik hoop dat je goed bent aangekomen en blij bent dat je eindelijk je gastouders hebt ontmoet. Nu lekker in je Braziliaanse bed eerst slapen. Doeiii

  • 29 Juli 2011 - 22:10

    Manon:

    Hihi houd je het een beetje vol in het vliegtuig?

  • 30 Juli 2011 - 18:22

    Edith, Paul En Kids:

    Heb je de reis goed kunnen doorkomen? En hoebevalt het bij je eerste gastgezin?

  • 31 Juli 2011 - 10:26

    Anneke:

    Leuk om je foto's te zien. Eigen badkamer is wel heerlijk zeg! Je slaapkamer ziet er heel Nederlands uit. Nog een fijne zondag in Brasil!

  • 06 Augustus 2011 - 12:18

    Anneke:

    Dank Caroline voor het verslag van je eerste week. Je schrijft heel gezellig waardoor ik van alles me een hele goede voorstelling kan maken. Het lijkt me verschrikkelijk leuk daar! Goed weekend! en voor jou is zo'n fietstocht toch een peuleschilletje???? Jij hebt al zoveel kilometers " in de benen" in Nederland. groeten Anneke

  • 09 Augustus 2011 - 12:59

    Anneke Wolthoorn:

    Het is vandaag dinsdag 9 augustus en je tante Riet is bij mij op bezoek. Zij heeft even jouw verhalen allemaal gelezen en van genoten. De foto's bekeken die ze erg leuk vond en ze wil je nu even de groeten doen. Gaat alles goed met jou, groeten en mis je je gastouderbroertje al? Heeft hij het naar zijn zin in het regenachtige Nederland? groeten maar weer van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Caroline

Hoi iedereen! Zoals jullie waarschijnlijk weten ga ik één jaar weg naar Brazilië. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte via mijn blog!

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 33652

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 19 Januari 2015

6 maanden São Paulo

29 Juli 2011 - 22 Juli 2012

Uitwisselingsjaar

Landen bezocht: