Ticket - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Ooms - WaarBenJij.nu Ticket - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Ooms - WaarBenJij.nu

Ticket

Door: carolineinbrazil

Blijf op de hoogte en volg Caroline

23 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi iedereen!
Vandaag ben ik samen met Sophie (Mede-Brazilië rotaryreiziger :D) naar het reisbureau geweest en heb ik mijn ticket gekocht!
Het is nu definitief!
Ik vertrek in de ochtend, vrijdag 29 juli!
Niets kan mij nog tegenhouden om daar een jaar lang heen te gaan.

Dat was het, tot nu toe. Ik hou jullie wel op de hoogte!

  • 28 Juli 2011 - 13:43

    Spip:

    Goede reis en heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Caroline

Hoi iedereen! Zoals jullie waarschijnlijk weten ga ik één jaar weg naar Brazilië. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte via mijn blog!

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 33652

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 19 Januari 2015

6 maanden São Paulo

29 Juli 2011 - 22 Juli 2012

Uitwisselingsjaar

Landen bezocht: