6 maanden São Paulo - Reisverslagen van Caroline Ooms - WaarBenJij.nu 6 maanden São Paulo - Reisverslagen van Caroline Ooms - WaarBenJij.nu
6 maanden São Paulo

Ik studeer 6 maanden in São Paulo aan de Universiteit USP (Universidade de São Paulo). Hier zal ik mijn weken een beetje beschrijven, die vol zullen zijn met vroeg uit de veren om te studeren, de stad verkennen, mijn gastfamilies en vrienden van mijn uitwisselingsjaar bezoeken en natuurlijk ook het nachtleven.

Recente Reisverslagen:

17 November 2014

Maanden later...droog met weinig kans op regen!

19 September 2014

Bureaucratie en AMAZONE!

19 Augustus 2014

College's en andere typische activiteiten

01 Augustus 2014

Aangekomen in São Paulo
Caroline

Hoi iedereen! Zoals jullie waarschijnlijk weten ga ik één jaar weg naar Brazilië. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte via mijn blog!

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 33632

Voorgaande reizen:

20 Juli 2014 - 19 Januari 2015

6 maanden São Paulo

29 Juli 2011 - 22 Juli 2012

Uitwisselingsjaar

Landen bezocht: